over mij:
Hoi!
Toen ik besloot deze blog te starten, wilde ik het wel helemaal naar mijn stijl hebben. Geen oppervlakkig gedoe, maar eerlijkheid en mét een duidelijke boodschap. Ik wilde ook dat mijn blog iets persoonlijks had en daarom laat ik jullie ook meekijken in mijn eigen leven, waar ik juist nog veel zou willen veranderen. Dat mijn eigen leven nog niet zo was zoals ik wilde, was een extra drijfkracht om dit goed te doen. Ik kon zo ook jullie mijn ervaringen delen omdat ik ook nieuw was. Met zijn allen nieuw op biolochick.
Mijn naam is Evi en ik ben 15 jaar. Ik heb hiervoor een andere blog gehad, maar dat paste niet meer bij me. Mode en beauty vond ik eigenlijk helemaal niet leuk en eten en sporten dus wel. Ik woon in het oh zo mooie Zeeland, in het meest zuid-westelijke deel van Nederland. Ik woon dus tussen de koeien en boeren maar voor nu is dat wel prima.
Zoals ik al zei was ik niet zo tevreden. Begin 2015 stopte ik met badminton en was mijn passie ballet nog de enige vorm van beweging in mijn leven. Ik wilde eigenlijk gaan hardlopen maar de combinatie van bronchitis en uitstelgedrag maakte dit niet mogelijk. Ook was ik niet altijd even blij en dat vond ik erg vervelend. Ik was af en toe gewoon moe van de stress en ik wilde het allemaal gewoon zo goed doen. Ondertussen besef ik dat dat niet altijd kan en dat ik waarschijnlijk niet de enige op aarde ben die dat niet kan.
Dus besloot ik om weer te gaan bloggen, over hoe je wél blij kunt zijn en blij kunt worden als het even niet zo goed gaat. Ik hoop dat ik jullie kan helpen om samen met mij fitter, gezonder, meer mindful en positiever te worden. Een leven zonder stress, met een fit lijf, gezond lekker eten en blije gedachten klinken als muziek in mijn oren. Kriebelen de happy prikkels nu ook bij jou? Blijf dan vooral mijn blog volgen of kijk even op de pagina: ACADEMY.
over de blog:
De naam biolochick bestaat uit twee woorden, biologic en chick. Op mijn blog wil ik niet alleen ingaan op gezond leven maar ook op de manier waarop die blije stofjes in je lichaam ontstaan. Blij zijn heeft voor mij twee kanten: de spirituele kant, wat je voelt, de biologische kant, hoe dat gebeurt in je lichaam. Misschien heb je er nog nooit bij stilgestaan maar scheikundige reacties vind je niet alleen in je boek of op school, ook in je lichaam en voedsel vinden voortdurend chemische reacties plaats, je ademhaling bijvoorbeeld.
Omdat biologie een vak is, vond ik het een leuk idee om elk onderdeel op mijn blog te beschouwen als een academie. Voor meer info over de verschillende onderwerpen kijk je even op de ACADEMY
pagina.
Ik denk echt dat door een goede basis van binnen, je een stralende buitenkant kan krijgen.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten